فهرست

پیام تسلیت مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

پیام تسلیت دکتر نفیسه حسینی یکتا، مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت در پیامی شهادت آیت الله رئیسی و هیئت همراهان را تسلیت گفت:
انا لله و انا الیه راجعون 
خبر ارتحال شهادت‌گونه خادم‌الرضا، یار دیرین انقلاب، حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور محبوب و مردمی کشورمان و همراهان ایشان، قلب ملت ایران را داغدار کرد.
مردمی بودن، خلوص نیت و تعهد ایشان به آرمان‌های انقلاب، موجب اعتماد و احترام مردم ایران و جاودانه ماندن یاد و خاطره ایشان در قلوب مردم شد. ایشان که همواره منادی عدالت و خدمت خالصانه به مردم بودند، عاقبت در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق آرمان‌های والای انقلاب به مقام والای شهادت نایل شدند.
خدمات ارزشمند و ماندگار ایشان در عرصه‌های مختلف، به ویژه حمایت‌های بی‌دریغشان از گسترش حوزه طب ایرانی به عنوان مولفه‌ای از فرهنگ و تمدن کهن ایران که همواره مورد توجه ویژه مقام عظمای ولایت بوده است، هرگز از یاد و خاطره ملت ایران پاک نخواهد رفت. بی‌شک، درگذشت این شخصیت برجسته و انقلابی، ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای ملت ایران است.
اینجانب به نمایندگی از جامعه بزرگ طب ایرانی، ضمن عرض تسلیت به مقام معظم رهبری، خانواده محترم ایشان و ملت شریف ایران، رحمت الهی را برای این خدمتگزار صدیق و خستگی‌ناپذیر مسألت می‌کنم.

منبع خبر: سایت دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی