فهرست

آغاز داوری آثار سومین جشنواره طب ایرانی

دبیر کمیته علمی سومین جشنواره طب ایرانی با اشاره به استقبال شرکت کنندگان این دوره از جشنواره در خصوص آمار ثبت نام کنندگان و روند داوری توضیحاتی ارائه دادند.

به گزارش روابط‌عمومی دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، دکتر «روجا رحیمی»، دبیر کمیته علمی سومین جشنواره طب ایرانی با اشاره به استقبال شرکت کنندگان این دوره از جشنواره، گفتند: با نهایی‌شدن بررسی اطلاعات سامانه و مشخص‌شدن آمار تعداد شرکت‌کنندگان جشنواره، اعضای کمیته‌ داوری هر محور تعیین و روند بررسی مستندات و آثار ارسالی آغاز شده است.

ایشان افزودند: در این دوره تعداد 1994 نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از بین آنها، 1524 نفر محور مورد علاقه خود را انتخاب و به مرحله داوری راه یافته‌اند.
دکتر رحیمی در خصوص محورهای پر مخاطب این دوره از جشنواره گفتند: بر اساس آمار، محور پژوهش در بخش علمی، محور داستان نویسی در بخش فرهنگ و هنر، محور نقاشی در بخش دانش آموزی و بخش ویژه با موضوع جوانی جمعیت پرمخاطب ترین محورها هستند.


دبیر کمیته علمی سومین جشنواره طب ایرانی تاکید کردند: داوری آثار و مستندات ارائه‌شده بر اساس شرایط مندرج در دفترچه فراخوان در حال انجام است و روند آن نیز کاملا شفاف می‌باشد.
گفتنی است، آیین اختتامیه سومین جشنواره طب ایرانی با اتمام مرحله داوری و مشخص شدن برگزیدگان هر یک از محورها در چهارم بهمن ماه 1401، برگزار می‌شود.

منبع مطلب: سایت دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، درمان و آموزش بهداشت