فهرست

تمدید مهلت ثبت نام سومین جشنواره طب ایرانی تا ۵ دی ماه

نایب‌رئیس شورای سیاستگذاری و دبیر سومین جشنواره طب ایرانی از تمدید مهلت ثبت نام و ارسال مدارک برای حضور در سومین جشنواره طب ایرانی خبر داد.

دکتر نفیسه حسینی یکتا، نایب‌رئیس شورای سیاستگذاری و دبیر سومین جشنواره طب ایرانی با اعلام این خبر گفتند: با توجه به استقبال شرکت کنندگان در این دوره از جشنواره به‌منظور ایجاد فرصت بیشتر برای تهیه و ارسال مستندات، مهلت زمانی برای ثبت نام و ارسال آثار تمدید شد.
نایب‌رئیس شورای سیاستگذاری و دبیر سومین جشنواره طب ایرانی افزودند: با توجه به نام‌گذاری سال ۱۴۰۱ با عنوان «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» از سوی مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر ضرورت پیشرفت و نوآوری در عرصه‌های علم و فناوری و همچنین ظرفیت‌های بالقوه مکتب غنی طب ایرانی در تولید، کارآفرینی و فناوری‌های دانش‌بنیان، شعار سومین جشنواره طب ایرانی «طب ایرانی، مسیر پیشرفت و نوآوری علمی»، انتخاب شده است.

دکتر حسینی یکتا در خصوص بخش‌های مورد ارزیابی در این جشنواره،‌ اظهار کردند: در این دوره از جشنواره بخش علمی با محورهای آموزش، پژوهش، درمان، فناوری، بین‌الملل، پیشکسوت، بخش ویژه با محوریت جوانی جمعیت، بخش فرهنگ و هنر با محورهای فیلم کوتاه و مستند، عکاسی، موشن گرافیک، پوستر و اینفوگرافیک، داستان کوتاه برای کودکان، خوشنویسی و بخش دانش‌آموزی با محورهای داستان‌نویسی، نقاشی، اسباب‌بازی، بازی‌های رومیزی و بازی‌های رایانه‌ای فعال است.
گفتنی است، متخصصین طب ایرانی، داروسازی سنتی و تاریخ پزشکی، محققین، پژوهشگران و دانشمندان، پزشکان، هنرمندان، دانش‌آموزان، معلمان و علاقه‌مندان به حوزه نرم‌افزار و هوش مصنوعی و فعالان حوزه فناوری و دانش‌بنیان می‌توانند از طریق سامانه سومین جشنواره طب ایرانی به آدرس 
http://pmfestival.ir در این جشنواره ثبت نام کنند.

کتابچه فراخوان ثبت نام سومین جشنواره طب ایرانی