فهرست

در بازدید مدیر کل دفتر طب ایرانی و مکمل از دانشگاه علوم پزشکی تبریز مطرح شد: سلامتکده‌ها مانعی بر سر راه مداخله گران درمان

افتتاح سلامتکده در فضای مناسب این زمینه را فراهم می‌کند تا خدمات نادرستی که به عناوین مختلف ارایه می‌شود کنترل و خدمات تایید شده وزارت بهداشت به بهترین شکل و سهولت در اختیار مردم قرار بگیرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت؛ دکتر نفیسه حسینی یکتا؛ مدیر کل دفتر طب ایرانی و مکمل؛ یکم آذر 1401، به همراه معاونین این دفتر از دانشگاه علوم پزشکی تبریز بازدید کردند.

دکتر حسینی یکتا با حضور در جلسه هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی تبریز، این دانشگاه را یکی از قدیمی‌ترین و مهم‌ترین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور دانستند و افزودند: فضای آموزشی در حوزه طب ایرانی چه از لحاظ تئوری و چه عملی و حوزه درمان؛ بایستی مناسب باشد و باید در مسیر توانمندسازی دانشجویان تلاش کنیم.

مدیر کل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت با بیان اینکه وجود سلامتکده آموزشی، یکی از الزامات هر دانشکده طب ایرانی است، خاطرنشان کردند: باید شرایطی را فراهم نماییم تا مردم از دریافت خدمات طب ایرانی محروم نشوند.

دکتر حسینی‌یکتا مداخله‌گری در درمان و تخلفات موجود در این حوزه را موضوعی مهم و چالش برانگیز دانستند که در دستور کار وزارت بهداشت قرار گرفته است و افزودند: عرضه داروهای گیاهی و فرآورده‌های طبیعی بجز در داروخانه‌ها خلاف قانون است و افتتاح سلامتکده در فضای مناسب این زمینه را فراهم می‌کند تا خدمات نادرستی که به عناوین مختلف ارایه می‌شود کنترل و خدمات تایید شده وزارت بهداشت به بهترین شکل و سهولت در اختیار مردم قرار بگیرد.