فهرست

فراخوان شرکت در بيست و پنجمین جشنواره تحقيقاتی علوم پزشكی رازی (۱۳۹۸)

 

بيست و پنجمین جشنواره تحقيقاتی علوم پزشكی رازی در پرتو عنایات الهی به منظور تجليل و تکریم از محققين برجسته ايرانی داخل و خارج از كشور و معرفی فعاليت‌های تحقيقاتی برتر علوم پزشكی دی ماه ۱۳۹۸ در دو قسمت برگزار میگردد:

تبصره مهم:

دبیرخانه در کنار روال فراخوان کلی و معمول ثبت نام از متقاضیان شرکت در جشنواره، به طور فعال محققین وپژوهشگران برتر کشور را شناسایی و جهت شرکت در جشنواره دعوت خواهد نمود

نکات قابل توجه:

  1. ۱. تمام مراحل ثبت نام و ارسال آثار به صورت الکترونیکی و غیرحضوری از طریق سامانه جشنواره انجام می گردد. داوطلبان کمیته ابداعات، اختراعات و فناوری درصورتی‌که نمونه اختراع داشته باشند لازم است آن را به همراه لوح فشرده حاوی فیلم اختراع خود به دبیرخانه ارسال نمایند.
  2. ۲. برگزیدگان هشت دوره اخیر (دوره هفدهم و به بعد) نمی‌توانند در این دوره از جشنواره شرکت نمایند. (به استثنای داوطلبین گروه پژوهش برتر)
  3. ۳. انتخاب برگزيدگان کمیته‌های علوم پایه پزشکی و علوم بالینی و سلامت به استثنای داوطلبین پژوهش برتر بر اساس شاخص‌های كارنامه پژوهشی 8 ساله اخير صورت خواهد گرفت: شاخص‌ها عبارتند از:

    الف- مقالات چاپ شده در مجلات نمایه شده در بانکهای اطلاعاتی ISI(Web of Science), PubMed, Scopus

    ب- کتب تألیفی

    ج- پتنت خارجی

  4. ۴. جهت بررسی و امتیاز دهی، ارسال Pdf هر مقاله الزامی است، در غیر این‌صورت مقاله قابل بررسی نخواهد بود.
  5. ۵. تنها به مقالاتی که در حیطه علوم پزشکی باشد امتیاز تعلق می‌گیرد.
  6. ۶. به منظور تسهیل فرایند ثبت‌نام و آشنایی هر چه بیشتر داوطلبان، دستورالعمل ثبت نام، سایر راهنماها و لیست نشریات مورد نیاز در سایت جشنواره قابل دسترسی است.

ثبت نام:

متقاضیان می‌توانند تا پایان مهلت ثبت نام با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی جشنواره نسبت به ثبت نام و ارسال آثار اقدام نمایند.

آغاز ثبت نام: ۱۳۹۸/۴/۱۵

مهلت ارسال آثار: ۱۳۹۸/۷/۳۰

اطلاعات تماس دبیرخانه:

آدرس: تهران-شهرک غرب- بلوار فرحزادی- بلوار ایوانک- بین فلامک و زرافشان- ستاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی- بلوک A- طبقه ۱۳

تلفن: ۸۱۴۵۵۴۱۷ و ۸۱۴۵۵۱۹۱ 

پست الکترونیک: razihbi@gmail.com

آدرس الکترونیکی: razi.research.ac.ir و razi.hbi.ir