فهرست

مقالات آقای دکتر مظفرپور و آقای دکتر مجاهدی در همایش نظام سلامت در اسلام با تاکید بر آموزه‌های رضوی، حایز رتبه‌های برتر شدند.

همایش نظام سلامت در اسلام با تأکید بر آموزه های رضوی 30 و 31 فروردین، با همکاری جامعة المصطفی العالمیة، به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در تالار همایش‌های ابن سینا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جامعةالمصطفی مشهد، در این همایش حجةالاسلام دکتر مهدی ابراهیمی دبیر علمی همایش در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی المصطفی مشهد گفتند: هدف از برگزاری این همایش، بهره‌مندی بیشتر از معارف و آموزه‌های طبی و سلامت‌بخش اسلام، تبیین روش‌شناسی، بررسی و نقد آثار مکتوب و دیدگاه‌های موجود، هم‌چنین آسیب‌شناسی و نگاه نقادانه به برداشت‌های مطرح در آموزه‌های طبی اسلام است.

ایشان افزودند: گزاره‌های دینی و گستره نظام سلامت، روش‌شناسی گزاره‌های طبی در اسلام، آسیب‌شناسی روشی و محتوایی مطالعات طب و دین نیز از جمله محورهای این همایشبوده، لذا شرکت در این همایش دارای امتیاز فرهنگی می‌باشد و مقالات برگزیده در مجله علمی پژوهشی نمایه شده در ISI منتشر خواهد شد.
 
دبیر علمی این همایش اظهار داشتند: 110 مقاله در دو بخش حوزوی و دانشگاهی به دبیرخانه این همایش ارسال شده است که از این تعداد، سه مقاله برتر جهت ارائه و تقدیر فراخوان شده اند.
ایشان اضافه کردند: در این همایش دو روزه که از سوی دانشکده طب سنتی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی مشهد و با مشارکت جامعةالمصطفی العالمیة، دانشگاه فردوسی و دفتر تبلیغات اسلامی مشهد برگزار شده است، در بخش رتبه بندی مقالات، دکتر سیدعلی مظفر پور و دکتر مرتضی مجاهدی عضو هیأت علمی دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی بابل و همچنین حجة الاسلام ولی الله عباسی مدرس و پژوهشگر حوزه علمیه قم، حایز رتبه‌های برتر شدند.

منبع خبر: سایت  جامعة المصطفی العالمیة